آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار از وقوع 27 مورد حریق و حادثه در نقاط مختلف شهر تا ساعت 03:08 بامداد روز چهارشنبه ببیست و هفتم اسفند ماه نودو سه  خبر داد.

یاسر حیدریان در این باره گفت: تا ساعت 03:08 دقیقه بامداد بیست و هفتم اسفندماه نودو سه  مجموعا وقوع 27 مورد حریق و حادثه در نقاط مختلف ایستگاه های هفت گانه سازمان آتش نشانی شهریار به سامانه 125 اطلاع داده شده که منجر به انجام عملیات از سوی آتش‌نشانان شده است.

وی در مورد نوع حوادث رخ داده در شهریار نیز گفت: براساس گزارش ها یک مورد انفجار ترقه، یک مورد آتش سوزی مسکونی،یک مورد حریق سیلندر گاز،یک مورد حریق خودرو ،چهار مورد حریق باغ و درخت و سیزده مورد حریق باکس زباله ،سه مورد حریق ضایعات و سه مورد محبوس در کابین آسانسور بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار با بیان اینکه آتش نشانانی شهریار در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و موفق به اطفای حریق شده اند خاطرنشان کرد: در جریان حوادث چهارشنبه سوری که آتش نشانی در آن حضور داشت  شش نفر نیز دچار آسیب دیدگی شدند که اقدامات درمانی لازم درخصوص آنان انجام شده است.

 


 

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf