آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

6551

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار، درپیامی به بازماندگان آسیب دیدگان زلزله غرب کشور ،‌ درگذشت تعدادی از هموطنان را به خانواده هاي آنان و مردم ایران تسلیت گفت.

متن کامل مهندس کریمی بدین شرح است:

واقعه اسفناک زلزله غرب کشور که منجر به درگذشت جمعی از هموطنان عزیز کشورمان و همچنین مصدوم شدن  تعدادي از مردم غرب کشور شده است، دل هر هموطن ایرانی را به درد آورده است.

اینجانب به نمایندگی از سازمان آتش نشانی شهریار و آتش نشانان این مصیبت عظیم را به پیشگاه امام عصر (عج ) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ملت صبور ایران و همه عزیزان داغ دیده و آسیب دیدگان این حادثه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

از خداوند متعال، غفران و رحمت الهی برای درگذشتگان ، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی آسیب دیدگان و بازماندگان زلزله را مسئلت مي نمايم.

امید است ضمن درس گرفتن از اين حادثه تلخ و ايمن سازي و مقاوم سازي منازل و ساختمان ها شاهد اينچنين حوادث ناگوار نباشيم و در شرايط حاضر با بسيج نيرو و امكانات به یاری مردم حادثه دیده شتافته تا مرهمی برای دردهای این هموطنان رنج کشیده باشیم.

احمد کریمی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و

خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf