آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 05:32 روز جمعه سیزدهم اسفند ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،کوچه شهید بخشی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید حاشیه باغی توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

3868

 

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:24 روز جمعه سیزدهم اسفند ماه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق اتاق کارگری مصالح ساختمانی  واقع در شهریار،کوچه شهید طوقانی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 401 شهریار را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید اتاق فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

3866

3867

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:22 روزچهارشنبه یازدهم اسفند ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو پارس واقع درشهریار،خیابان شهید بهشتی(ره)،جنب کوچه شیخ طوسی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت موتورطعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

3865

3864

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 04:33 صبح روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق نمایشگاه اتومبیل واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،بلوار مدرس،فواصل خیابان دوازدهم و سیزدهم شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید نمایشگاه فوق به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت به خودرو موجود در نمایشگاه گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

3851

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:46 روز دوشنبه نهم اسفند ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،میدان بسیج به طرف امیریه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید حاشیه باغی توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده و منجر به حریق حصار باغ به طول هفتاد متر گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

3844

3845

3846

3847

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf