آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:01 روز سه شنبه سیزدهم بهمن ماه نودو چهار طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر بروزآتش سوزی در یکباب مغازه پوشاک واقع در شهریار،امیریه،خیابان شهید رفبعی ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه پوشاک به علت غیر استاندارد بودن اتصالات برقی طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:54 روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوازدهم شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را به همراه مسئول کشیک با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید در یکباب مغازه مکانیکی به علت بی احتیاطی طعمه حریق شده که قسمتی از حریق توسط مالک مغازه و همسایگان با دو دستگاه خاموش کننده دستی کنترل و با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل مهار و خاموش و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:18 روز سه شنبه ششم بهمن ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو پارس واقع در شهریار،بلوار شهید مداحی،روبروی تالار تخت جمشید گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 201 امیریه و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو پارس به علتی نامعلوم از قسمت موتور  طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:30 ظهر روز سه شنبه ششم بهمن ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق مخزن قیر واقع در شهریار،کردزار،روبروی کوچه ایثار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 601 جعفریه و 101 مرکزی را به همراه مسئول کشیک با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و با توجه به حساسیت موضوع معاون عملیات سازمان در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مخزن قیر در یک کارگاه عایق کاری به علت حرارت بیش از حد قیر طعمه حریق شده و منجر به  سوختگی دو نفر از ناحیه بالا تنه و سر گردیده بود که  قبل از حضور مامورین توسط افراد حاضر در محل به بیمارستان انتقال و ضمن ایمن سازی کامل محل با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل مهار و خاموش و از گسترش آتش به کارگاه های مجاور جلوگیری به عمل آمد.

 

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:09 روز دوشنبه پنجم بهمن ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق سیلندر گاز LPG در زیرزمین بیمارستان نور شهریار گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سیلندر گاز LPG در زیر زمین بیمارستان نور شهریار به علت اتصالی کابل برق طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء حریق و انتقال سیلندر مذکور به هوای آزاد از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 


 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf