آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز شنبه بیست و یکم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی دو مرحله  تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق دو دستگاه خودرو در دو منطقه به شرح ذیل گزارش گردید.

1-ساعت 17:54 حریق یکدستگاه خودرو پژو 206 از قسمت موتور واقع در شهریار،بلوار شهید کلهر،زیرگذر سپاه

2-ساعت 23:32 حریق یکدستگاه خودرو ریو داخل یکباب مغازه مکانیکی در اثر شستشوی قطعات با بنزین واقع در شهریار،امیریه،انتهای 16 متری ولیعصر(عج)

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 1 مرکزی و 2 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودروهای  فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

005892

005893

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:45 روز شنبه بیست و یکم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری واقع در شهریار،میدان جهاد،خیابان سفیر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقداری چوب و پارچه در انباری باغ به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

005896

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:24 روز جمعه بیستم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق سیلندر پیک نیک واقع در شهریار،شهرک کاروان،خیابان بوستان یکم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سیلندر پیک نیک در محل فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که حریق توسط ساکنین کنترل و با تلاش آتش نشانان از گسترش آتش وافزایش خسارت جلوگیری و فرد مصدوم تحویل عوامل اورژاتس گردید.

005889

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:50 روز جمعه بیستم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو سواری واقع در جاده ملارد به شهریار،نرسیده به تقاطع سه سطحه شهید صیاد شیرازی،روبروی ورودی فاز یک اندیشه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 6 جعفریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 206 به علتی نامعلوم و به شرح تصویر طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و محل تحویل عوامل مربوطه گردید.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005887

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:41 روز چهارشنبه‌ هجدهم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آشپزخانه یک واحد مسکونی واقع درشهریار،بلوار علامه طباطبائی، خیابان تزکیه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید هود آشپزخانه یک واحد مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد

005884

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf