آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:41 روز چهارشنبه‌ هجدهم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آشپزخانه یک واحد مسکونی واقع درشهریار،بلوار علامه طباطبائی، خیابان تزکیه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید هود آشپزخانه یک واحد مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد

005884

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:57 روز جمعه سیزدهم بهمن ماه هزاروچهارصدو دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه واقع در شهریار،شهرک جعفریه،فواصل خیابان دهم و دوازدهم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 6 جعفریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه مشاور املاک به علتی نامعلوم طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء کامل از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری و محل تحویل عوامل انتظامی گردید.

005868

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:31 روز یکشنبه هشتم بهمن ماه هزاروچهارصدو دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق  کانکس واقع در شهریار،شهرک شاهد،خیابان نرگس غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه مرکزی و 6 جعفریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کانکس متروکه در محل فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.

005859

005860

 

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:19 روز جمعه ششم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف منجر به حریق یکدستگاه خودرو سواری واقع در محور تهران به شهریار،بعد دور برگردان تعویض پلاک جاده باغستان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 4 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با تیر برق کنار جاده طعمه حریق شده و منجر به مصدومیت راننده گردیده بود که ضمن ايمن سازی کامل جاده و اطفا حریق فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال و محل تحویل عوامل مربوطه گردید.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

005853

005854

005855

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:00 روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،بلوار آزادگان،قبل از پاساژ گیوی،روبروی ایستگاه تاکسی،داخل پارکینگ گزارش گردید. ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 7 کهنز را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت اتاق طعمه حریق شده بود که توسط افراد حاضر در محل با خاموش کننده آتش نشانی کنترل و با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء کامل از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد‌. در فرایند این آتش سوزی به صندلی جلو و سیم کشی زیر فرمان،روکش صندلی راننده،رودری سمت راننده و شکستگی شیشه سمت راننده خسارت وارد گردید.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005847

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf