آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  در پیامی به مناسبت  روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران در اشاعه اخبار و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی های جامعه، تشکر و قدردانی کرد.

 متن پیام مهندس کریمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی در مقابل هجمه های دشمنان، دغدغه راستین خبرنگارانی است که با تأسی از "شهید محمود صارمی" نشر حقیقت و گسترش آگاهی های عمومی را رسالت ذاتی خود می دانند.
بدینوسیله ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران  در اشاعه اخبار کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی های حقوقی جامعه که تأثیری مستقیم در افزایش احساس امنیت و توانمندی شهروندان در صیانت از حقوق و آزادی‎های مشروع خود دارد، تشکر و قدردانی می کنم.
امید است با هوشیاری نسبت به نیات پلید دشمنان نظام در مواجهه با سیل عظیم هجمه ها و نیاز مبرم جامعه به خشکاندن سرچشمه های ارتکاب جرایم و ناامنی، با تعامل و مشارکت بیش از پیش در ترویج فرهنگ و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع ملی گام برداریم.
انشاءاللّه در کنار هم برای تحقق آگاهی به عنوان یکی از حقوق همگانی ملت شریف ایران کوشا باشیم.

4526

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

جلسه شورای سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه نودوشش راس ساعت 08:30 صبح در محل دفتر مدیر عامل سازمان با محوریت رسیدگی به امورات سازمان و بررسی صورت های مالی منتهی به سال 1395 به ریاست مهندس مسعود رهنما شهردار شهریار و رئیس شورای سازمان ،سایر اعضاء و مدیر عامل سازمان برگزار گردید.

4523

4524

4525

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

جلسه مدیرعامل سازمان با معاونین ومسئولین ایستگاهها و واحدهای سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریاردر روز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه نودوشش راس ساعت 09:00 با تلاوت چند از کلام الله مجید در محل دفتر مدیر عامل سازمان برگزار گردید.در این جلسه مدیر عامل سازمان  به تشریح اهداف و برنامه های آتی سازمان ولزوم اهتمام وجدیت کلیه مسئولین در جهت دستیابی به این اهداف که همانا ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان عزیز است پرداخته وتقسیم وظایف وپیگیری موضوعات محوله تا اخذ نتیجه قطعی وتکریم ارباب رجوع وحادثه دیدگان وحفظ حقوق شهروندی را از اهم وظایف همه کارکنان برشمرد.

این جلسه در ساعت 10:00 با ذکر صلوات بر محمدو آل محمد (ص) به پایان رسید.

4516

4517

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز شنبه چهاردهم مرداد ماه نودوشش پرسنل شیفت عملیاتی ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار آموزش غریق نجات(جستجو  درآب)و کار با قایق بادی را به مربیگری آقای مهندس مهدی پور احمدی از ساعت 09:00 الی 11:00 در محل ایستگاه فوق بصورت تئوری و استخر فضای سبز شهرداری بصورت عملی  طی نمودند.
4513
4514
4515
مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf