آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:59 روز پنجشنبه یازدهم آبانماه ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر واقع در شهریار،بلوار ولایت به طرف تقاطع سه سطحه شهید صیاد شیرازی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو پژو 206 به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی به هردو خودرو گردیده بود که که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری،محل جهت انتقال خودرو به پارکینگ تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز پنجشنبه یازدهم آبانماه نودوشش تعداد 300 نفر از سرایداران مدارس آموزش و پرورش شهریار آموزش اصول و مبانی حریق و نحوه کار با خاموش کنندهه دستی را از ساعت 09:30 الی 10:00 در محل سالن همایش شهید کافی شهریار توسط مربیان آموزشی سازمان  طی نمودند.

3928

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:25 روزچهارشنبه دهم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان معلم،نبش کوچه ستایش گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:20 روز دوشنبه هشتم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کانکس واقع در شهریار،شهرک شاهد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات وتجهیزات کامل به محل حریق اعزام و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کانکس فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

6513

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:24 روز دوشنبه هشتم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع درشهریار،بلوار چیتگر،روبروی کمیته امداد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش وافزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است وعلت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

6510

6511

6512

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:11 روز دوشنبه هشتم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع درشهریار،شهرک صدف،مقابل دانشگاه پیام نور گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش وافزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

6508

6509

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:06 صبح روز دوشنبه هشتم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سواری واقع در شهریار،شهرک صدف،مقابل دانشگاه پیام نورگزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودروسواری شامل پژو 405 و پراید به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن سه نفر از سرنشینان خودرو های فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریاربه بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

0.0.0.0

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

بمناسب هفته پدافند غیر عامل مانور خروج اضطراری دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) شهریار صبح امروز دوشنبه هشتم آبانماه نودوشش  برگزار شد.

در همین راستا دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) در شهریار مانور خروج اضطراری و اطفاء حریق را  با مشارکت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار،جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف کاهش خسارات جانی و مالی و ارتقاء فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی،ایجاد و ارتقای مهارتهای فردی و جمعی جوامع دانش آموزی و واکنش صحیح و سریع در برابر زلزله و استفاده کاربردی و عملی از آموخته های نظری دانش آموزان را در محل مدرسه فوق طی نمودند.

6507

6499

6500

6501

6502

6503

6504

6505

6506

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز یکشنبه هفتم آبانماه نودوشش طی هماهنگی های به عمل آمده جلسه ای با حضور آتش نشانان اعزامی به نجف اشرف در محل مرکز آموزش های تخصصی آتش نشانان  استان تهران برگزار و ضمن آموزش های لازم با بدرقه رئیس ستاد هماهنگی های آتش نشانان استان تهران و مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار با چند دستگاه اتوبوس به نجف اشرف اعزام شدند.

6496

6495

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf