آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:14 روز سه شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف سه دستگاه خودرو سواری با یکدیگر واقع در جاده کرج به طرف شهریار،نرسیده به تقاطع غیر همسطح سپاه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه  101 مرکزی  را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سه دستگاه خودرو سواری شامل(سمند،پژو 206 و بی ام و) به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده و منجر به مصدوم شدن سه نفر و بروز خسارت مالی به هر سه خودرو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهورگردید.

3322

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:00 روز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک عدد کلاغ در کانال کولر واقع در شهریار،خیابان بیست متری کهنز،خیابان گلستان دوم،کوچه امام علی(ع) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 701 کهنز را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل فوق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک عدد کلاغ در کانال کولر محبوس شده  که با تلاش آتش نشانان کلاغ مذکور از داخل کانال نجات داده شد و رهاسازی صورت پذیرفت.

4146

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:05 روزسه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،روبروی شهرداری گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادو نجات ایستگاه 401 شهریار را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 04:22 صبح روز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز دو مخابرات،کوچه سوسن گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 401 شهریار و101 مرکزی را با چند دستگاه خودرو عملیاتی و امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی در طبقه دوم از قسمت آشپزخانه به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت به مقداری از وسایل منزل و دوگرفتگی واحد مذکور گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته وعلت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تحت بررسی می باشد.

4139

4140

4141

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:57 روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو L90 واقع درشهریار،بلوار شادچای،نرسیده به چهار راه محمدآباد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو L90 به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با تیر برق واژگون و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری  فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

4135

4136

4137

4138

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:02 روزدوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر واقع درشهریار،کهنز،بلوار امیرکبیر،روبروی تالار باغ گیلاس گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 701 کهنز  را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو شامل پژو 206 و مزدا وانت به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده و منجر به مصدوم شدن یک نفر و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم به بیمارستان انتقال و محل ایمن سازی گردید.

4144

4143

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

تعداد 45 نفر ازپرسنل  شهرداری شهریار آموزش تئوری حریق و نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی را به مدت سه ساعت در روزذوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه نودوشش توسط مربی آموزشی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار در محل مرکز آموزش سازمان طی نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

عصر روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه نودوشش مهندس کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار و جمعی از پرسنل سازمان با حضور در منزل حاج محمود رهنما یکی ازهمکاران بازنشسته سازمان دید و بازدید به عمل آوردند.

4129

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

اختتامیه کلاس آموزشی اطفاء حریق با شرکت آتش نشانان شهرداری های استان تهران درمحل مرکز آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه نودوشش با برگزاری آزمون کتبی و عملی به پایان رسید و دوره های بعدی طبق جدول زمانبدی برگزار خواهد شد.

4130

4131

4132

4134

4133

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf