آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:40 روز شنبه پنجم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه، خیابان طالقانی،فواصل خیابان چهارم و سوم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 3 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید اتاق واحد فوق به علت طبخ غذا با گاز مایع توسط کارگر افغان طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء کامل از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد

005944

 

005945

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:24 بامداد روز شنبه پنجم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو  پژو 206 واقع در جاده شهریار به تهران،نرسیده به ورودی شهر قدس،روبروی پلیس راه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سواری به علتی نامعلوم با یکدیگر برخورد نموده و منجر به واژگونی پژو 206 و مصدوم شدن یک نفر و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری اقدامات لازم صورت پذیرفت و محل تحویل عوامل مربوطه گردید.

 علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

005942

005943

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:29 روز شنبه پنجم اسفند ماه هزارو چهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک شهروند داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،کهنز،خیابان چناران گزارش گردید. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 7 کهنز را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر در داخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

001507

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریا

ساعت 14:22 روز جمعه چهارم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه موتور سیکلت واقع در شهریار،امیریه، کمربندی امیر کبیر،روبروی باغ پارک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 2 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید موتور فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که توسط افراد حاضر در محل با خاموش کننده آتش نشانی کنترل و اقدامات لازم توسط آتش نشانان صورت پذیرفت.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

005941

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:14 روز جمعه چهارم اسفند ماه هزاروچهارصدو دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق در یکباب مغازه مواد غذائی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی، خیابان ارغوان دوازدهم گزارش گردید. ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 3 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقداری وسایل در طبقه دوم مغازه فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد

005939

005940

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:25 روز دوم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آشپزخانه یک منزل مسکونی  واقع درشهریار،خیابان شهید مطهری،کوچه فرهنگ گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 4 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آشپزخانه منزل فوق به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005937

005938

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:09 روز چهارشنبه دوم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انحراف یکدستگاه خودرو سواری از مسیر اصلی واقع درشهریار،تقاطع سه سطحه شهید صیاد شیرازی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نموده و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو ساینا به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده اقدامات لازم صورت پذیرفت و محل تحویل عوامل مربوطه گردید.

005935

005936

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:11 روز چهارشنبه دوم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار نشست کف حمام یک منزل قدیمی واقع در شهریار،شهرک جعفریه،کوچه طالقانی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 6 جعفریه را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کف حمام یک منزل قدیمی نشست کرده که ضمن محصور نمودن محل با نوارخطر توصیه گردید سریعا با هماهنگی مهندسین مربوطه نسبت به ایمن سازی کامل محل اقدام نمایند.

005934

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با تلاش همه جانبه آتش نشانان، آتش سوزی ضایعات خودرو در جاده تهران به شهریار مهار گردید.

رخداد این آتش سوزی ساعت 01:41 بامداد روز چهارشنبه دوم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 شهریار واقع در محور تهران به شهریار،نرسده به میدان نماز گزارش و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانان ایستگاه 8 رضی آباد را به محل حریق اعزام و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید ضایعات خودرو به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار در حال بررسی می باشد.

005933

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf