آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و چهارشنبه سوری دانش آموزان چند مقطع تحصیلی آموزش های اصول و مبانی حریق،نحوه کار با خاموش کننده های دستی و ایمنی در برابر حوادث چهارشنبه سوری را توسط مربیان آموزشی سازمان در محل فرهنگسرای الغدیر امیریه  طی نمودند.

ضمنا دانش آموزان مدارس مذکور با امضاء کمپین شادی بله خطر نه به استقبال چهارشنبه سوری ایمن پیوستند.

006006

006007

006008

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:39 بامداد روز شنبه نوزدهم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انحراف یکدستگاه کامیون از مسیر جاده واقع در شهریار،وائین،بلوار امام خمینی(ره)،روبروی خیابان میلاد هفتم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه کامیون کمپرسی به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با تیر برق فشار قوی متوقف و منجر به شکستگی تیر،قطع کابل برق و بروز خسارت مالی سنگین گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری محل با همکاری امداد برق تحویل عوامل انتظامی گردید.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

 

006002

 

006003

 

006004

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:46 بامداد روز شنبه نوزدهم اسفند ماه هزاروچهارصدودو با مراجعه حضوری دختر خانم هشت ساله به همراه خانواده به ایستگاه 3 اندیشه که یک حلقه انگشتر در انگشت دست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.

نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر نموده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور انگشت دست فرد را آزاد و رها نمودند.

کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 

006005

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:52 روز جمعه هجدهم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در محور شهریار به تهران،روبروی شرکت بهتک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 5 شهید قائنی رزکان را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم و به شرح تصاویر طعمه حریق شده بود که توسط افراد حاضر در محل با خاموش کننده آتش نشانی کنترل و با تلاش آتش نشانان باغستان و شهریار بطور کامل اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان مربوطه تحت بررسی می باشد.

006000

 

006001

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:50 روز پنجشنبه هفدهم اسفند ماه هزار و چهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار اقدام به خودکشی شخصی واقع در شهریار،کهنز،خیابان پاستور گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 7 کهنز را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین در حضور عوامل مربوطه مشاهده گردید خانم حدودا 60 ساله در اثر مصرف بیش از حد انواع قرص دچار مسمومیت گردیده که ضمن هماهنگی لازم فرد مذکور جهت انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس گردید.

 

001513

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf