آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه نوزدهم شهریور ماه نودویک ساعت 12:55 یکدستگاه خودرو پیکان به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء گردید.

لازم بذکر است این حادثه مصدومی نداشته وبه حدود 80 درصد خودرو خسارت وارد گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه نوزدهم شهریور ماه نودو یک ساعت 10:44 مدرسه حجاب در امیریه به علت تجمع گاز شهری وعمل کردن پمپ آب بصورت اتوماتیک منجر به انفجار وآتش سوزی گردیده بود که با حضور نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار ضمن اطفاء حریق اقدامات لازم صورت پذیرفت.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه نوزدهم شهریور ماه نود و یک ساعت 09:17 یکدستگاه خودرو مینی خاور حامل سیلندر گاز مایع به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی ورانندگی واژگون گردیده بود که با حضور نیروهای امداد ونجات آتش نشانی شهریار ضمن ایمن سازی کامل وجمع آوری سیلندر های گاز مایع وجلوگیری از نشت گازوئیل اقدامات لازم صورت پذیرفت.

لازم بذکر است این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه شانزدهم وهفدهم شهریور ماه نود و یک نه مورد حریق و حوادث به شرح ذیل به وقوع پیوست که با حضور نیروهای عملیاتی وامداد ونجات آتش نشانی شهریار ضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از گسترش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

ا-جسد مردی 27 ساله در داخل چاه به عمق 120 متر

در تاریخ شانزدهم شهریور ماه نود ویک در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر احتمال سقوط شخصی در چاه بلافاصله اکیپ امدادی سازمان به محل وقوع حادثه واقع در شهریار،میدان جهاد به طرف جاده ملارد روبروی پمپ CNG اعزام وپس از انجام 4 ساعت و 3 دقیقه عملیات جسد شخصی 27 ساله از داخل چاه به بیرون منتقل گردید.

2-برخورد یکدستگاه خودرو تاکسی با موتور سیکیلت در شهریار،اول جاده دینار آباد

در مورخه شانزدهم شهریور ماه نودویک ساعت 12:09 یکدستگاه خودرو سواری تاکسی با یکدستگاه موتور سیکیلت برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن راکب موتور سوار گردیده بود که با حضور نیروهای امداد ونجات آتش نشانی شهریار ضمن ایمن سازی کامل وجلوگیری از نشت بنزین فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

3-حریق حاشیه باغ در شهریار،میدان فجر،کوچه شرافت

در مورخه شانزدهم شهریور ماه نودویک ساعت 17:09 حاشیه باغ خشک شده ای در شهریار توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء گردید.

4-حریق مقداری ذغال و کارتن در بالکن منزل مسکونی در فاز یک اندیشه،شهرک مریم،خیابان دانش

در مورخه شانزدهم شهریور ماه نودو یک ساعت 19:00 مقداری ذغال وکارتن در بالکن یکباب منزل مسکونی به علتی نا معلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار حریق اطفاء واز گسترش آتش به واحد جلوگیری به عمل آمد.

5-حریق ضایعات در فاز یک اندیشه،انتهای خیابان پنجم غربی،حاشیه خیابان

در مورخه شانزدهم شهریور ماه نود ویک ساعت 21:44 مقداری ضایعات لاستیک وپلاستیک در حاشیه خیابان توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء گردید.

6-محبوس شدن شخصی در داخل کابین آسانسور در فاز یک اندیشه،بین خیابان 13 و14 غربی

در مورخه هفدهم شهریور ماه نودویک ساعت 11:00 شخصی به علت نقص فنی در داخل کابین آسانسور محبوس گردیده بود که توسط نیروهای امداد ونجات آتش نشانی شهریار ضمن ایمن سازی کامل فرد به بیرون از کابین انتقال داده شد.

7-واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 405 در جاده وحیدیه به طرف امیریه،بلوار امیر کبیر

در مورخه هفدهم شهریور ماه نودویک ساعت 17:23 یکدستگاه خودرو پژو 405 به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه از جاده منحرف و واژگون گردیده بود که منجر به مصدوم و محبوس شدن یک نفر گردیده بود که توسط نیروهای امداد ونجات آتش نشانی شهریار ضمن ایمن سازی کامل وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سر باطری فرد مصدوم از خودرو خارج وبا همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

8-حریق ضایعات در شهریار،میدان حافظ،خیابان تعاون

در مورخه هفدهم شهریور ماه نود ویک ساعت 22:42 مقداری ضایعات  چوب در محوطه ای توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء گردید.

9-حریق ضایعات در شهریار،بلوار رسول اکرم،نرسیده به پل شادچای

در مورخه هفدهم شهریور ماه نودویک ساعت 22:42 مقداری ضایعات در داخل جوی آب توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء گردید.


عکس مربوط به بند 1

 

 

عکس از داریوش بیات

عکس مربوط به بند 7

 

 

عکس مربوط بند 8

 

 

عکس مربوط به بند 9

 


 


 

در اولین روز مسابقات گرامیداشت 7 مهر روز آتش نشان از ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1391/06/15 تیمهای سازمان آتش نشانی شهریار و آتش نشانی باغستان در محل سالن ورزشی شهرداری امیریه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آتش نشانی شهریار توانست با نتیجه 5 بر 1 حریف خود را شکست دهد.

در بازی دوم از گروه یک مسابقات تیم های خدمات شهری شهرداری شهریار و آتش نشانی ملارد رو در روی هم قرار گرفتند که تیم خدمات شهری شهرداری شهریار توانست با نتیجه 7 بر 3 حریف خود را از پیش رو بر دارد. از ساعت 17 تیمهای آتش نشانی وحیدیه وآتش نشانی رباط کریم باهم دیدار داشتند که این بازی با نتیجه 8 بر 5 به سود تیم آتش نشانی رباط کریم رقم خورد.

 


 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf