آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:02 روزدوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر واقع درشهریار،کهنز،بلوار امیرکبیر،روبروی تالار باغ گیلاس گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 701 کهنز  را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو شامل پژو 206 و مزدا وانت به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده و منجر به مصدوم شدن یک نفر و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم به بیمارستان انتقال و محل ایمن سازی گردید.

4144

4143

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

تعداد 45 نفر ازپرسنل  شهرداری شهریار آموزش تئوری حریق و نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی را به مدت سه ساعت در روزذوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه نودوشش توسط مربی آموزشی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار در محل مرکز آموزش سازمان طی نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

عصر روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه نودوشش مهندس کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار و جمعی از پرسنل سازمان با حضور در منزل حاج محمود رهنما یکی ازهمکاران بازنشسته سازمان دید و بازدید به عمل آوردند.

4129

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

اختتامیه کلاس آموزشی اطفاء حریق با شرکت آتش نشانان شهرداری های استان تهران درمحل مرکز آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه نودوشش با برگزاری آزمون کتبی و عملی به پایان رسید و دوره های بعدی طبق جدول زمانبدی برگزار خواهد شد.

4130

4131

4132

4134

4133

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:49 عصرروز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری یک واحدمسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیا مالی،خیابان یکم شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان باامکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید انباری یک واحدمسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به دودگرفتگی پارکینگ گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

4125

4126

4127

4128

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:23 روز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار اقدام به خودکشی شخصی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان طالقانی،خیابان سعدی چهارم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مردی حدودا 28 ساله در داخل حمام از ناحیه دست دچار خونریزی گردیده و با توجه به علائم حیاتی با تلاش آتش نشانان جهت انتقال به بیمارستان تحویل اورژانس 115 شهریارمستقر در محل گردید و فرد مذکور از مرگ نجات یافت.

3150

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

بمناسب ولادت امام حسین(ع) و روز پاسداریکدوره مسابقه عملیاتی-ترکیبی در روز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه نودوشش راس ساعت 13  و به همت تربیت بدنی سازمان آتش نشانی شهریار در دو رده سنی در محوطه ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی شهریار برگزار و در پایان در رده سنی 40-20 سال به ترتیب آقایان عارف خسروی،کامران طیبی و مهدی رمضان زاده مقام اول تا سوم و در رده سنی 40 سال به بالا به ترتیب آقایان مهدی پوراحمدی،حسین ویشلقی و صفا حسن پور مقام اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

4123

4119

4120

4121

4122

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:56 روز شنبه نهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف سه دستگاه خودرو سواری با یکدیگر واقع درشهریار،بلوار آزادگان،نبش سه راهی فردوسیه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 701 کهنز و 101 مرکزی  را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سه دستگاه خودرو سواری شامل(پراید،پژو پارس و زانتیا) به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده و منجر به مصدوم شدن یک نفر و بروز خسارت مالی به هر سه خودرو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل ایمن گردید.

4116

4115

4118

پورتال اطلاع رسانس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز شنبه نهم اردیبهشت ماه نودوشش با توجه به آب گرفتگی  معابردر سطح شهر آتش نشانان بلافاصله با حضور در محل های مشخص شده با نظارت مستقیم مهندس کریمی مدیر عامل  سازمان اقذام به تخلیه آب و بازگشائی جوی های آب نمودند.

از لحظات اولیه بارش باران در شهریار تمامی ایستگاه های سازمان آتش نشانی شهریار به حالت آماده باش درآمده و معابری که دچار آب گرفتگی شدند به شرح ذیل با تلاش آتش نشانان با دستگاه پمپاژ تخلیه آب صورت پذیرفت.

1-ساعت 09:30 واقع درشهریار،زیر گذر سپاه

2-ساعت 09:42 واقع درشهریار،کهنز،جنب بهشت رضوان

3-ساعت 10:04 واقع در شهریار،تقاطع سه سطحه در حال احداث شهید صیاد شیرازی

4-ساعت 11:41 واقع در شهریار،وائین،خیابان شهید توسلی

3423

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf