آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مهندس کریمی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در مراسم تودیع و معار‌فه شهردار شهریار که با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی، منطقه ای و استانی در سالن ایران شهرستان شهریار  برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همدلی و همیاری یک اصل سازنده است و امید آن می رود مجموعه شورای شهر شهریار نیز با تکیه بر این اصل و پرهیز از اختلاف و تفرقه تعامل مطلوب با کلیه دستگاهها و نهادهای مدیریت شهری ذیربط را در دستور کار قرار دهند.
وی در ادامه افزود: به فضل الهی با برنامه ریز‌یهای مدون و ایده های نو و همچنین استمرار طرح های پویا و سازنده گذشته فعالیتهای گسترده و فراگیر در این شهرستان ادامه پیدا خواهد کرد. 

مردم را فدای مباحث جناحی نکنید

در ادامه این مراسم حجت الاسلا‌م ‌و‌المسلمین سالمی امام جمعه شهریار ضمن تشکر از خدمات مهندس حسینی شهردار پیشین شهریار و مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: اهمیت و جایگاه خدمت به مردم و توجه به مساله عمرانی شهر ضرورت حائز اهمیتی است که شهردار فعلی باید آن را مد نظر قرار دهد.  

وی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت اجتناب مسئولین از تفرقه و اختلاف تصریح کرد مردم را فدای مباحث جناحی نکنید زیرا مردم انتظار وحدت و همدلی دارند و همه مسئولین موظفیم  با خدمت شریف و صادقانه باری از دوش رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی بر‌داریم.  

ضرورت توسعه راهها و مترو در شهرستان شهریار

در ادامه این مراسم حسن گروسی نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد و در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گره ها و برخی از مشکلات شهرستان شهریار تصریح کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام و توسعه راهها و مترو از حوزه های برجسته و قابل توجهی است که ضرورت هم افزایی و همیاری کلیه مسئولین ذیربط در جهت بهره برداری و به ثمر نشستن آن احساس می شود.  

وی در ادامه افزود: به فضل الهی افرادی توانمند درسطح استان و شهرستان در راس امور قرار گرفته ‌اند و امید آن داریم ثبات مدیریتی در این شهرستان که منشا اثر خدمات مطلوبی بوده همچنان استمرار یابد.  



مهندس مسعود رهنما شهردار جدید شهریار اظهار داشت:

چشم انداز ترسیم شده برای این منطقه را در 3 فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم نموده ایم و 400 میلیارد تومان پروژه را در این راستا برای شهریار تعریف نموده ایم که به منظور تحقق اهداف مورد نظر باید از توانمندی ها و ظرفیت های متعدد و بالقوه این منطقه بهره گیری شود.  

وی در ادامه افزود: وزارت کشور،‌ استانداری و شورای شهر سه ضلع مثلثی است که در پیشبرد اهداف مورد نظر نقش بسزایی را ایفا می نماید.  

گفتنی است، مهندس رهنما(شهردار جدید شهریار ) پیش از این سابقه خدمتی در سمت های معاون وزیر راه و ترابری،‌ مشاور معاون منابع انسانی شهرداری تهران، مدیر مرکز کنترل و ترافیک و مدیریت شهر تهران و . .  . را در پرونده مدیریتی خویش دارا است.

 

 

 

 

 

 

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf