آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با توجه به بالا رفتن میزان حوادث ناگوار مرتبط به عملیات گودبرداری‌ در سال‌های اخیر و فراگیر شدن این مسئله، بسیاری از نهادهای اجتماعی اولین همایش ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی را با عنوان «رویکرد اول ایمنی در گودبرداری» برگزار نمودند.

 

همچنین دلیل معضلات و خسارت جانی مرتبط به حوادث ناشی از روند نادرست گودبرداری، اولین همایش از این سلسله همایش ها به موضوع ایمنی در گودبرداری اختصاص داده شده است.

 

شورای شهر تهران، کانون کار‌شناسان دادگستری، وزارت راه وشهرسازی ، وزارت تعاون و کار، آتش نشانی و نهادهای دانشگاهی از جمله نهادهایی هستند که پس از هم‌اندیشی در نشست‌های مختلف تصمیم گرفتند اولین همایش ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی را با عنوان «رویکرد اول ایمنی در گودبرداری» برگزار کنند.

 

انجمن «مهندسان راه و ساختمان ایران» با همکاری «کانون کارشناسان رسمی دادگستری» برگزار کننده این سلسله همایش‌های علمی و تخصصی بودند.

 

اولین همایش ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی با موضوع ایمنی در گودبرداری روزهای 27، 28 و 29 آذرماه در مرکز همایش‌­های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران با سخنرانی جناب آقای عباس آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی و با حضور مسئول پیشگیری و پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار برگزار  شد.

 

 

 


 

 


مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf