آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

اولین کارگاه آموزشی تحت عنوان ضوابط ایمنی و آتش نشانی در روز یکشنبه چهارم مهر ماه نودوپنج توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از ساعت 9 الی 13 برگزارشد.

در این همایش آقایان محمدی و نجفی اعضاء محترم شورای اسلامی شهر شهریار،آقای مهندس باغبانی قائم مقام شهردار محترم شهریار،آقای مهندس کریمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار به ایراد سخنرانی پرداختند.

آقای مهندس داوود براتی عضو هیئت مدیره سازمان آتش نشانی شهریار و معاون سابق پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران،در حضور مدعوین شهرداری های استان تهران و مهندسین فعال در زمینه ساخت و ساز شهریار،نسبت به ارائه و تبادل تجربیات سالیان طولانی فعالیت در عرصه ایمنی و آتش نشانی با تاکید بر مهم ترین فاکتورها و مولفه های حفاظت در برابر حریق و حوادث پرداخت.

با توجه به اینکه در این کارگاه که برای اولین بار برگزار شد مدعوین از بخش های مختلف و مهندسین در رشته های عمران،معماری،مکانیک و برق حضور داشتند کلیات ضوابط و مقررات و محورهای مشترک مورد نیاز مهندسین فعال مطرح گردید و با حسن توجه و استقبال مدعوین مقرر گردید این کارگاه ها به صورت تخصصی و در قالب کارگاه های آموزش در آتی با حضور مهندسین فعال در شهریار در بخش های خصوصی-سازمان نظام مهندسی و شهرداری برگزار شود.

هدف از برگزاری کارگاههای آموزشی توسعه و ترویج ایمنی و رسیدن به سطح مطلوب در طراحی ها-نظارت ها و کنترل مولفه های ایمنی در ساختمان های در حال احداث و اماکن پرخطر موجود در شهریارمی باشد و رویکرد اصلی در این زمینه توجه خاص به مشارکت پذیری و حضور و ارزشمند حلقه های مرتبط در چرخه مدیریت ایمنی و حفاظت در بربر حریق و حوادث می باشد.

0240

 

0246

0247

0241

0253

0254

0242

0243

0245

0244

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf