آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  در پیامی به مناسبت  روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران در اشاعه اخبار و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی های جامعه، تشکر و قدردانی کرد.

 متن پیام مهندس کریمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی در مقابل هجمه های دشمنان، دغدغه راستین خبرنگارانی است که با تأسی از "شهید محمود صارمی" نشر حقیقت و گسترش آگاهی های عمومی را رسالت ذاتی خود می دانند.
بدینوسیله ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران  در اشاعه اخبار کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی های حقوقی جامعه که تأثیری مستقیم در افزایش احساس امنیت و توانمندی شهروندان در صیانت از حقوق و آزادی‎های مشروع خود دارد، تشکر و قدردانی می کنم.
امید است با هوشیاری نسبت به نیات پلید دشمنان نظام در مواجهه با سیل عظیم هجمه ها و نیاز مبرم جامعه به خشکاندن سرچشمه های ارتکاب جرایم و ناامنی، با تعامل و مشارکت بیش از پیش در ترویج فرهنگ و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع ملی گام برداریم.
انشاءاللّه در کنار هم برای تحقق آگاهی به عنوان یکی از حقوق همگانی ملت شریف ایران کوشا باشیم.

4526

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf