آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

1-ساعت 22:39 روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه نودوهفت  با مراجعه حضوری جوانی 25 ساله به ایستگاه 401 سازمان آتش نشانی شهریار واقع در میدان معلم که یک حلقه انگشتر در انگشت دست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد نمودند.

2-ساعت 20:46 روزپنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه نودوهفت با مراجعه حضوری جوانی حدودا 21 ساله به ایستگاه 101 مرکزی سازمان آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر نموده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور انگشت دست فرد را آزاد و رها نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

4506

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:02 روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه نودوهفت طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پیکان وانت با تیر برق واقع در شهریار،نرسیده به اسد آباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 701 کهنز را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پیکان وانت به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی به تیر چراغ برق برخورد نموده که منجر به محبوس و مصدوم شدن دو نفر از سرنشین خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم باهمکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و خودرو مذکور جهت انتقال به پارکینگ تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:32 عصر روزدوشنبه دهم اردیبهشت ماه نودوهفت طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف منجر به واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،روبروی ارغوان پانزدهم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علت بی احتیاطی با یکدستگاه خودرو زانتیا پارک شده  برخورد نموده و منجر به واژگونی پراید و مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهورگردید.

7742

7743

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 14:22،18:56 روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه نودوهفت طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفراز شهروندان در کابین آسانسور مرحله اول واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،معاونت خدمات شهر و امور مناطق و مرحله دوم واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هشتم شرقی گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه های 401 شهریار و 301 اندیشه را به محل های  فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:07 روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه نودوهفت ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهریاردر جريان يک مورد اقدام به خودکشي واقع در شهریار،امیریه،خیابان امام خمینی(ره) قرار گرفت و بلافاصله امدادگران ايستگاه 201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل  به  محل حادثه  اعزام نمود.
هنگام حضور ماموران آتش نشاني مشاهده گردید دختر بچه ای حدودا 13 ساله بنام (ی.پ) به علت  مشکلات روحی قصد خودکشی را داشت که با تلاش به موقع آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی  شخص مذکور از این اقدام منصرف و تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

3150

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf