آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز چهارشنبه  بیست و یکم  اسفند ماه نود ودو ساعت 04:47 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پیکان با جدول بلوار واقع در شهریار،شهرک عباسپور،نرسیده به میدان جهاد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پیکان به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با جدول بلوار برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی  و مصدوم  شدن دو نفر از سرنشینان خودرو فوق گردیده بود  که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری افرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل راهنمائی و رانندگی جهت انتقال خودرو به پارکینگ گردید.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز دوشنبه  نوزدهم اسفند ماه نود ودو ساعت 06:51 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین واقع درشهریار،میدان نماز به طرف تهران،نرسیده به باباسلمان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین شامل پراید و ایسوزو به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی  و مصدوم و محبوس شدن راننده پراید گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودرو ها فرد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل راهنمائی و رانندگی جهت انتقال خودرو به پارکینگ گردید.

 

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفدهم اسفند ماه نودو دو ساعت 18:00 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه تریلر حامل ورق های ام دی اف واقع در شهریار،زیرگذرسپاه،خروجی کرج به طرف تهران گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران باامکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و همزمان مسئول حراست سازمان به همراه  معاونت عملیات و پیشگیری در محل حادثه حاضر شدند.

نیروهای امدادی سازمان که با واژگونی یکدستگاه تریلر حامل ورق های ام دی اف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی و مصدوم شدن سطحی راننده تریلر روبرو شدند ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت گازوئیل و قطع سرباطری فرد مصدوم  بصورت سرپائی درمان و محل جهت انتقال خودرو مذکور به پارکینگ تحویل راهنمائی و رانندگی حاضر در محل گردید.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ظهر امروز یکشنبه یازدهم اسفند ماه نود ودو ساعت 12:57 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه نیسان با عابر واقع در تقاطع غیر همسطح سپاه به طرف میدان شهیدصیاد شیرازی،ورودی شهرک صدف گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونچات ایستگاه 101 مرکزی  را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شده و با برخود یکدستگاه خودرو نیسان عبوری با راننده یکدستگاه نیسان که به علت نقص فنی در حاشیه جاده متوقف گردیده بود  مواجه شده که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودروها فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل جهت انتقال خودروها به پارکینگ تحویل راهنمائی و رانندگی گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دهم اسفند ماه نودو دو ساعت 20:28 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفر از شهروندان در داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،شهرک وائین،پاساژ ایتالیا گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه شماره 101 مرکزی  را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf