آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و نهم بهمن ماه نود ودو ساعت 23:23 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در شهریار،بلوار شهید کلهر،روبروی اداره راه و ترابری گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو سبک شامل یکدستگاه پژو 405 و پژو پارس به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودروها اقدامات لازم صورت پذیرفت.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 

 


 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه  بیست و هشتم بهمن ماه نود ودو ساعت 17:50 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع درشهریار،زیرگذر فاز یک اندیشه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل پژو 405 واتوبوس به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی  و مصدوم شدن راننده پژو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودرو ها فرد مصدوم و محل تحویل اورژانس و راهنمائی و رانندگی گردید.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و پنجم بهمن ماه نود ودو ساعت 17:33 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در جاده شهریار به طرف رزکان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی و 501 رزکان  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو سبک  شامل پژو 504 و پراید به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی  و محبوس و مصدوم شدن چهار نفر از سرنشینان هر دو خودرو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودروها افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و خودروهای مذکور به پارکینگ منتقل و محل تحویل راهنمائی و رانندگی گردید.

 

 

 


 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز پنجشنبه  بیست و چهارم بهمن ماه نود ودو ساعت 09:52 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده مارلیک به طرف شهریار،نرسیده به پمپ بنزین پاسارگاد،ابتدای خیابان درختی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل کامیون و پراید به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی  و مصدوم شدن راننده پراید گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودرو ها فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل راهنمائی و رانندگی گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و دوم بهمن ماه نودو دو ساعت 23:57 با مراجعه حضوری محصل جوانی به همراه خانواده ازامیریه،بلوار امام خمینی(ره)،خیابان آزادی دوم به ایستگاه 201  آتش نشانی امیریه که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه امیریه به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf