آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه بیست ودوم فروردین ماه نود ودو ساعت 23:47 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو زانتیا در شهریار،ابتدای ورودی شهرک شاهد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند ویکدستگاه خودرو زانتیا به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی ورانندگی پس از برخورد با تیر چراغ برق واژگون و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار سرپائی درمان و خودرو مذکور با همکاری راهنمائی و رانندگی به پارکینگ انتقال داده شد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

زن 31 ساله ای که انگشت دستش در میان گوشت کوب برقی گیر کرده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

در مورخه بیست و دوم فروردین ماه نودو دو ساعت 12:32 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گیر کردن انگشت شخصی در میان گوشت کوب برقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهریار بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

بی‌احتیاطی به هنگام کار با گوشت‌کوب برقی باعث شد که انگشت سبابه دست چپ این زن 31 ساله در داخل تیغه این وسیله گیر کند.

این شخص پس از خارج شدن انگشتش از میان تیغه‌های تیز گوشت کوب، تحویل کادر  اورژانس حاضر در محل شد تا درمان بر روی عضو آسیب دیده انجام شود.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه بیستم فروردین ماه نود و دو ساعت 21:29 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش دیوار ملک گودبرداری شده وسقوط تیر چراغ برق در شهریار،جنب پایانه تاکسیرانی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و  مقدار زیادی از دیوار ملک گودبرداری شده در مجاورت خیابان ریزش کرده و موجب سقوط تیر چراغ برق و اتصال کابل برق گردیده بود که ضمن هماهنگی با اداره برق وقطع برق، ایمن سازی کامل انجام پذیرفت و با توجه به حساسیت موضوع وامکان ریزش مجدد محدوده  با نیوجرسی و نوار خطر محصور گردید و توضیحات ایمنی به مهندس پروژه ارائه گردید.

 


 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

 

 

ساعت 20:21 نوزدهم فروردین ماه نود دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن شهروندی در داخل کابین آسانسور در شهریار،چهار راه مخابرات،جنب بانک تجارت گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه شماره401  آتش نشانی شهریار را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات  متوقف و یک نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و فرد  محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه نوزدهم فروردین ماه نود و دو ساعت 12:12 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو لندکروز در جاده شهریار به طرف تهران،میدان معادن گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند ویکدستگاه خودرو لندکروروز به علتی نامعلوم واژگون گردیده بودتوسط نیروهای امدادی سازمان  ضمن ایمن سازی کامل وبرگرداندن خودرو به حالت اولیه وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری راننده خودرو از داخل خودرو خارج و با توجه به عمل کردن ایربگ(کیسه هوا)هیچ آسیبی به راننده خودرو وارد نگردید.

علت این حادثه توسط کارشناسان راهنمائی و رانندگی تحت بررسی میباشد.

 

 



مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf