آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه ششم اسفندماه نودویک ساعت 07:30 برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده شهریاربه طرف تهران،بلوار پلیس گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان زنگ امداد ونجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند وسه دستگاه خودرو که به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی و رانندگی که با یکدیگر برخورد نمودند  ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری خودروهای مذکور با همکاری راهنمائی و رانندگی به پارکینگ انتقال داده شد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه چهارم اسفند ماه نودویک ساعت 14:41 واژگونی یکدستگاه خودرو مزدا دوکابینن در شهریار،امیریه،بلوار شهید مداحی به سامانه 125 آتش نشانی شهریار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدندو راننده خودرو که از ناحیه دست وپا مصدوم گردیده بود از خودرو خارج و  ضمن ایمن سازی کامل وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری اقدامات لازم صورت پذیرفت.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه چهارم اسفند ماه نودویک ساعت 11:23 یکدستگاه خودرو پراید به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی ورانندگی با تیر چراغ برق وسط بلوار برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود.

ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی شهریار زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه در شهریار،میدان صیاد شیرازی به طرف فاز یک اندیشه،روبروی پمپ بنزین شدند وضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری فرد مصدوم به بیمارستان انتقال و خودرو مذکور با همکاری راهنمائی و رانندگی به پارکینگ انتقال داده شد.

 


 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه دوم اسفند ماه نودویک ساعت 12:33 گیر کردن دست شخصی داخل پدال خودرو به سامانه 125 آتش نشانی شهریار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 401 شهریار را یه صدا درآورد وامدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه در شهریار،خیابان معلم،نبش بلوار رسول اکرم(ص)شدند و با استفاده از وسایل امدادی دست شخص را که به علت بی احتیاطی راننده خودرو قصد تعویض سیم کلاج را داشت  آزاد ورها نمودند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه یکم اسفند ماه نود ویک ساعت 14:09 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو با درخت گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان زنگ امداد ونجات ایستگاه های 101 مرکزی و 501 رزکان را به صدا در آورد وامدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه در شهریار،رزکان،ابتدای جاده اسکمان شدند.

نیروهای امدادی سازمان ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری دو نفر از سرنشینان خودرو که به صورت سطحی مصدوم شده بودند از خودرو خارج نمودندو با همکاری راهنمائی و رانندگی شهریار خودرو مذکور به پارکینگ انتقال داده شد.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf