آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:39 عصر روز یکشنبه شانزدهم اسفند ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آلاچیق مدرسه واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوازدهم شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را به همراه مسئول کشیک با امکانات وتجهیزات کامل به محل حریق اعزام و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آلاچیق یکباب مدرسه دخترانه از نوع اسکلت فلزی و چوبی به علت بی احتیاطی بر اثر جوشکاری طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این آتش سوزی  مصدومی نداشته است.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:59 ظهر  روز پنج شنبه سیزدهم اسفند ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،خیابان حافظ هفتم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را با چند دستگاه خودرو عملیاتی و امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی به علت انتقال سیم رابط برق از پشت بخاری طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و  به مقداری از وسایل منزل و دودگرفتگی واحد خسارت وارد گردید.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:52 بامداد روز پنج شنبه سیزدهم اسفند ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو پارس واقع در شهریار،عباس آباد،خیابان مطهری،روبروی پست بانک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو پارس از قسمت موتور به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده  که با تلاش  آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:52 روز دوشنبه دهم اسفند ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق سیم کشی داخلی یکباب ساختمان واقع در شهریار،بلوار امیر کبیر،روبروی دانشگاه آزاد اسلامی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 701 کهنز را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سیم کشی داخلی یکباب ساختمان به علت اتصالی  طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 03:10 صبح روز شنبه هشتم اسفند ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری یک واحدمسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،خیابان نرگس یکم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان باامکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید انباری یک واحدمسکونی در قسمت  پارکینگ به علت برخورد وسایل با لامپ طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf