آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 05:08 روز دوشنبه پنجم تیر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق در محوطه کارگاه تولیدی درب ضد سرقت  واقع در شهریاربلوار امیر کبیر،جنب باغ گیلاس گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 701 کهنز را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید محوطه کارگاه تولیدی درب ضد سرقت به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل گردید.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

4364

4365

4366

4367

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:45 عصرروز یکشنبه چهارم تیر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری یک واحد مسکونی واقع در شهریار،شهرک صدف،بوستان هشتم غربی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان باامکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید انباری یک واحدمسکونی در قسمت پشت بام به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 12:44 روز یکشنبه چهارم تیر ماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفراز شهروندان در کابین آسانسورواقع در شهریار،رضی آباد بالا،کوچه شهید باهنر،خیابان لاله چهارم گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 801  رضی آباد بالا را  به محل فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:27 روزسه شنبه سوم تیر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع درشهریار،بلوارشهیدان مداحی،روبروی حصارزیرک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل  کنترل و آتش نشانان ضمن اطفاء کامل وایمن سازی محل توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکورارائه نمودند.

4362

4363

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:38 روزشنبه سوم خرداد ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)، گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

 

 

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 48 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 15 بار زنگ ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق و حوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

یکم تیر ماه نودو شش

1-ساعت 13:38 حریق سکوی زباله واقع در جاده شهریار به طرف کرج،پشت سازمان خدمات موتوری شهرداری شهریار

2-ساعت 14:18 حریق کوره چوب بری واقع در شهریار،میدان بسیج به طرف امیریه،پشت تالار باغ گیلاس

3-ساعت17:05 حریق مقداری لوازم منزل در حیاط یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان سیزدهم غربی،کوچه عمران

4-ساعت 17:47 حریق باغ واقع در شهریار،شهرک کمیته،خیبان رزاق دوست

5-ساعت 19:18 حریق یکدستگاه خودرو پراید رها شده و فاقد شیشه واقع در شهریار،وائین،خیابان بعثت دوم

دوم تیر ماه نود وشش

6-ساعت 04:18 حریق ضایعات واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،کوچه فلق

7-ساعت 12:39 حریق یکباب مغازه صافکاری و خسارت به دو دستگاه خودرو سواری شامل تیبا و پیکان وانت واقع در شهریار،امیریه،بلوار امام رضا(ع)،روبروی بهشت رضا

8-ساعت 12:57 محبوس شدن پیر زنی 75 ساله در یک واحد مسکونی به حالت بی هوش واقع در شهریار،میدان معلم،کوچه نصیر پورکه بلافاصله هماهنگی لازم جهت حضور اورژانس در محل صورت پذیرفت.

9-ساعت 13:40 حریق باغ واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،خیابان رزاق دوست و خسارت به دو اصله درخت

10-ساعت 14:08 حریق ضایعات واقع در شهریار،امیریه،خیابان طالقانی،انتهای خیابان یاسمن دوم

11-ساعت 15:43 حریق کارگاه کارتن سازی و اعزام نیروی کمکی به آتش نشانان شهر قدس واقع در جاده هفت جوی،خیابان آهنگران

12-ساعت 18:39 محبوس شدن محصلی 12 ساله در کابین آسانسور واقع در شهریار،بلوار نواب،طبقه فوقانی نمایندگی LG

13-ساعت 20:09 نجات معجزه آسای مقنی چاه از زیر آوار برجای مانده ریزش چاه واقع در فاز پنج اندیشه ،خیابان همت،کوچه شهید بهشتی،مجتمع بنیاد که پس از سه ساعت عملیات فشرده با تلاش آتش نشانان شهریار و اندیشه نجات داده شد.

14-ساعت 21:19 حریق باغ واقع در شهریار،کمربندی شادچای،به طرف محمدآباد،کوچه پوریای ولی

سوم تیر ماه نودوشش

15-ساعت 00:36 حریق باکس زباله واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)

4355

4356

4357

4358

4359

4360

4361

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه دوم تیر ماه نودوشش(مصادف با 28 رمضان‌المبارک) در شهرستان شهریار همزمان با سراسر میهن اسلامی با حضور خانواده معظم شهداء ،مسئولین ادارات،مدیرعامل و پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار و قشر کثیری از مردم برگزار شد.

امت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر بانگ «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» را فریاد زدند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

4350

4351

4352

4353

4354

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:11 روز چهارشنبه سی و یکم خردادماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پیکان تاکسی واقع درشهریار،میدان نماز گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی و همچین میزان خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

4346

4347

4348

4349

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 18:27 روز چهارشنبه سی و یکم خرداد ماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفراز شهروندان در کابین آسانسورواقع در شهریار،میدان حافظ به طرف عباس آباد گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 401 شهریار را  به محل فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

 

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf