آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:38 روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انحراف یکدستگاه خودرو سمند از مسیر جاده واقع درشهریار،جاده رزکان گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 501 رزکان را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو سمند به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با جدول در داخل جوی آب متوقف و منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شدند.

 

alt

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:44 روزپنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پیکان وانت واقع درشهریار،شهرک کمیته،خیابان درختی،کوچه رزاق دوست گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت سیلندر CNG طعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل  کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکورارائه نمودند.

4226

4227

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 08:32 روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کارگاه نجاری واقع در شهریار،عباس آباد،خیابان طباطبائی،کوچه پوریای ولی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را به صدا درآورد آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کارگاه نجاری به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این حریق و همچنین خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

4223

4224

4225

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 18:14 و16:52  روز سه شنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه نودو شش طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن سه نفراز شهروندان در کابین آسانسور مرحله اول واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوازدهم غربی و مرحله دوم واقع در شهریار،امیریه،انتهای خیابان آزادی اول،پشت گاوداری شاملو،کوچه افق گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه های  301 اندیشه و 201 مرکزی را  به محل فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف وسه نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

شهریار- پیکر «داوود نجاتی» ، شهید آتش نشان حادثه ساختمان ثامن الائمه(ع) فردوسیه در این شهر تشییع شد و در آغوش خاک آرامش ابدی یافت.

پیکر مطهر «داوود نجاتی» شهید فداکار و از جان گذشته در راه خدمت به مردم که در حادثه آتش سوزی ساختمان مجتمع ثامن الائمه(ع) فردوسیه به شهادت رسید، روز سه شنبه بر دستان مردم قدرشناس ،شهید پرو و آتش نشانان شهرستان های شهریار،قدس،ملارد و توابع استان تهران تشییع شد.

پیکر این شهید آتش نشان از مقابل ایستگاه ۱۰۱ آتش نشانی شهر فردوسیه بر دستان مردم تشییع شد و حضور مردم مومن و قدردان این شهر در این مراسم چشمگیر و گسترده بود.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر مطهر شهید نجاتی برای خاکسپاری به روستای «پیغمبر» رباط کریم منتقل شد.

بر اساس این گزارش ساختمان مجتمع ثامن الائمه فردوسیه شهریار روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری دچار آتش سوزی شد و در جریان عملیات اطفاء حریق، این ساختمان شهید داوود نجاتی برای نجات جان یک دختر خردسال از جان گذشتگی کرد و در این حادثه دلخراش به شهادت رسید.

4220

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار


ساعت 21:14 روز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه نود وشش طی تماس با سامانه(125) آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر واقع درشهریار،بلوارآزادگان،نرسیده به سه راهی اسدآباد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 701 کهنز  را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو شامل پژو پارس و پژو 206 به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده و منجر به مصدوم شدن یک نفر و بروز خسارت مالی به هردو خودروگردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار بصورت سرپائی درمان و محل تحویل پلیس راهور گردید.
4217

4218

4219

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:32 روز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق  علوفه دپو شده واقع در شهریار،امیریه به طرف اداره گاز،کوچه صابران گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید علوفه دپو شده در محوطه گاوداری به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که ضمن جدا سازی علوفه ها و اطفاء  پس از یک عملیات فشرده حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

4221

4222

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار طی پیامی ضمن تقدیر از تلاش آتش‌نشان فداکار فردوسیه در پی مهار آتش‌سوزی مجتمع مسکونی درگذشت آتش نشان فداکار این حادثه را به خانواده و مسئولین آتش نشانی فردوسیه تسلیت گفت.

مهندس کریمی در پیامی به مناسبت سانحه ناگوار آتش سوزی مجتمع مسکونی فردوسیه، با تسلیت به خانواده آتش نشانی اظهارداشت: حماسه ای که آتش‌نشان فداکار در این صحنه خدمت، آفرید و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند ، مردم شهید پرور شهرستان شهریار را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندرشید ملت واداشت.

3057


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مهندس کریمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار با صدور اطلاعیه ای شهادت آتش نشان فداکار"داود نجاتی " از پرسنل فداکار آتش نشانی فردوسیه را که برای نجات جان شهروندان محاصره شده در دود و آتش بی محابا به استقبال مرگ رفت و بار دیگر رشادت و از خودگذشتگی آتش نشانان را در نجات جان دیگران زبانزد خاص و عام کرد، به جامعه آتش نشانان و همچنین خانواده ایشان تسلیت گفت.
4216
مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf