آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نوزدهم بهمن ماه نودو دو ساعت 15:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کنتورهای برق یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،چهار راه بهشتی،خیابان شیخ طوسی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و کنتورهای برق یک مجتمع مسکونی که به علت اتصالی از قسمت فیوز طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان و رعایت نکات ایمنی اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نوزدهم بهمن ماه نود ودو تعداد 363 نفر از دانش آموزان هنرستان فنی شهدای شهریار در چهار گروه  واقع درشهریار،بلوار شهیدکلهر آموزش اصول و مبانی حریق و نحوه کار با خاموش کننده های دستی درس دفاعی مقطع دوم متوسطه  را بصورت تئوری و عملی از ساعت 08:00 الی 12:00 و جمعا به مدت چهار  ساعت توسط مربیان آموزشی سازمان  در محل هنرستان فوق طی نمودند.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هجدهم بهمن ماه نودو دو ساعت 16:17 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پراید با درخت واقع در جاده شهریار-ملارد،بعداز شهرک شاهد،نرسیده به پمپ گاز گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پژو پرشیا با یکدستگاه خودرو پراید برخورد نموده که منجر به خارج شدن پراید از مسیرجاده و بر خورد با یک اصله درخت و محبوس و مصدوم شدن یک نفر گردید بود که راننده پژو پارس از محل متواری و ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل راهنمائی و رانندگی گردید.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه شانزدهم بهمن ماه نودودو ساعت 20:00 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه تعویض روغنی واقع در شهریار،امیریه،بلوار امام خمینی(ره)، گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 201 امیریه را به صدا درآورد وآتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب مغازه تعویض روغنی که به علت عدم رعایت اصول ایمنی و استفاده از چاله جهت گرمایش  منجر به حریق  مغازه فوق گردیده بود که با تلاش آتش نشانان  بطور کامل مهار و خاموش گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه نود دو ساعت 11:46 طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه احتمال فوت شخصی در حیاط یکباب منزل ویلائی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان دهم غربی،قبل از تقاطع گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و معاونت محترم عملیات همزمان به همراه آتش نشانان در محل حادثه حاضر و متاسفانه پیرمردی سالخورده که  به علتی نامعلوم در حیاط یکباب منزل ویلائی در میان برف زمستانی گرفتار شده بود و پس از معاینات اولیه توسط اورژانس حاضر در محل مرگ پیرمرد تائید و جسد متوفی تحویل نیروی انتظامی گردید.


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پانزدهم بهمن ماه نود ودو تعداد 130 نفر از دانش آموزان دبیرستان  دخترانه عفاف در شش کلاس  واقع در فاز یک اندیشه،خیابان هشتم غربی آموزش مقدماتی اطفاء حریق را بصورت تئوری از ساعت 13 الی 17 و جمعا به مدت چهار  ساعت توسط مربیان آموزشی سازمان  در محل دبیرستان فوق طی نمودند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهاردهم  بهمن ماه نودودو ساعت 16:49 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،وائین،کوچه میلادچهارم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب منزل مسکونی که به علت نشتی گاز از قسمت شیلنگ بخاری  طعمه حریق شده بود با اطلاع به موقع ساکنین اطفاء و آتش نشانان جهت پوشش ایمنی در محل حاضر شدند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهاردهم بهمن ماه نودو دو ساعت 08:06 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو آردی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،شهرک مریم،خیابان سعدی هفتم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پژو آردی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سیزدهم بهمن ماه نودو دو ساعت 19:10 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه تراکتور واقع در شهریار،روبروی شهرک شاهد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه تراکتور  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf