آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و ششم دی ماه نود ودو ساعت 11:51 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در شهریار،کمربندی میدان شهیدصیادشیرازی،بعد ازفرهنگسرا،جنب پارک امیرکبیر گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو سبک شامل یکدستگاه پژو 405 و پیکان به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودروها اقدامات لازم صورت پذیرفت.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

بامداد امروز پنج شنبه بیست و چهارم دی ماه نودو دو ساعت 02:11 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه مینی بوس واقع در شهریار،جنب پارک 22 بهمن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های  101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و خودرو مذکور را که به علت بی احتیاطی راننده و استفاده از پیک نیک در داخل خودرو دچار حریق شده بود را با تلاش فراوان و خارج نمودن پیک نیک و گالن سه لیتری بنزین از داخل خودرواطفاء نموده و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 

 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و چهارم دی ماه نودو دو ساعت 23:55 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو  واقع در شهریار،خیابان امام علی(ع)،کوچه قره گزلو  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پزو 206 به علت اتصالی در سیستم برق خودرو طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز سه شنبه  بیست وچهارم  دی ماه نود ودو ساعت 09:09 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط شخصی داخل چاه واقع در شهریار،امیریه،بلوار امام خمینی(ره)گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی  و 201 امیریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و نوجوانی 15 ساله بنام امیرحسین رجبی  به علتی نامعلوم در داخل چاه سقوط کرده بود  که با تلاش آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی فرد گرفتار  شده از داخل چاه با سلامت کامل به بیرون انتقال داده شد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز سه شنبه بیست و چهارم دی ماه نود ودو ساعت 06:51 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و  حاشیه باغی در شهریار توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و سوم دی ماه نودو دو ساعت 22:02 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گیر کردن دست فردی در میان پل آهنی جوی آب واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،انتهای کوچه زمانپور گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه مرکزی شهریار را به صدا درآورد و نجاتگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و شخصی به علت رها شدن گوشی تلفن همراه داخل جوی آب اقدام به گرفتن گوشی نموده که دست نامبرده در میان آهن های پل گیرکرده بود که ضمن ایمن سازی کامل و رعایت نکات ایمنی دست وی بدون هیچگونه آسیبی آزاد و رها گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

از روز دوشنبه نهم دی ماه نودو دو در پی بازدید کارشناسان پیشگیری سازمان آتش نشانی شهریار از ملک گودبرداری شده واقع در شهریار،ابتدای بلوار آزادگان به ریزش دیواره های ملک مذکور و ایجاد خطر و حادثه برای متصرفین ضلع جنوبی و خیابان مشرف به ملک مذکور اشاره نمودند و با توجه به حساسیت موضوع فرماندارمحترم و شهردار محترم شهریار به همراه معاونین و سرپرست سازمان آتش نشانی شهریار از پروژه پارکینگ طبقاتی بازدید بعمل آوردند.

مهندس رهنما شهردار شهریار به همراه معاونین و سرپرست سازمان آتش نشانی شهریارقبل از وقوع هر گونه حادثه طی بازدید های مکرر از پارکینگ طبقاتی قائم و ملک همجوار که دچار نشست گردیده بود مواردی از جمله رعایت مسائل ایمنی و تسریع در اجرای دیوار های حائل را به پیمانکار ابلاغ نمودند و ضمن تخلیه کلیه ساکنین پس از طی مراحل قانونی و حضور شبانه روزی پرسنل آتش نشانی شهریار در محل حادثه سرانجام از روز دوشنبه بیست و سوم دی ماه نود و دو ملک مذکور در حال تخریب می باشد.

 

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز دوشنبه بیست و سوم دی ماه نودودو ساعت 06:43 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پراید با کامیون واقع در شهریار،ضلع شمالی میدان نماز گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد وامدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند ویکدستگاه خودرو پراید به علت بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدستگاه کامیون پارک شده برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن شدید راننده پرایدگردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری فرد مصدوم  با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل نیروی انتظامی گردید.

 

 

 

 


 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و یکم دی ماه نود ودو ساعت 18:20 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،ابراهیم آباد،خیابان ایران گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و شخصی بصورت غیر اصولی اقدام به پرکردن پیک نیک از سیلندر گاز 11 کیلوئی نموده بود که به علت نشت گاز در مجاورت شعله منجر به حریق و مصدوم شدن یک نفر از ناحیه دست و پا گردیده بود که ضمن اطفاء حریق فرد مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf