آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه ششم دی ماه نود ودو ساعت 23:46 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو پراید با یکدیگر واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان طالقانی،نبش خیابان دانش گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو پراید به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر بر خورد نموده که منجر برخورد یکدستگاه پراید با تیر برق و مصدوم و  شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودروها فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و خودرو های مذکور با جرثقیل به پارکینگ منتقل و محل تحویل راهنمائی و رانندگی گردید.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه ششم دی ماه نودو دو ساعت 11:11 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،میدان حافظ،خیابان تعاون گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و  حاشیه باغ  توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه ششم دی ماه نود ودو ساعت 03:01 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در شهرک صدف،خیابان شهدای گمنام ،روبروی گلستان نهم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو سبک شامل یکدستگاه پژو 405 و پیکان وانت به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودروها اقدامات لازم صورت پذیرفت.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پنجم دی ماه نودو دو ساعت 18:42 شخصی با مراجعه حضوری  به ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت  دست راست وی گیر کرده ومتورم شده بود با تلاش نیروهای امداد و نجات آتش نشانی انگشتر از دست فرد خارج گردید.

 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهارم دی ماه نود ودو ساعت 14:56 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق گل یاس واقع در شهریار،خیابان طالقانی،کوچه دو کوهه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و گل یاس بر روی دیوار حیاط یکباب منزل مسکونی به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده بود که با تلاش اتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به واحدهای مجاور جلوگیری بعمل آمد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز چهارشنبه چهارم دی ماه نودو دو ساعت 04:43 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،بلوار پلیس به طرف تهران گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و حصار حاشیه باغ به طول چهل متر  توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

 


 

101 مورد حریق وحوادث شامل موارد ذیل

حریق:

60مورد(14موردمسکونی،6موردتجاری،2موردصنعتی،1موردباغ،4موردخودرو،33مورد ضایعات و....)

حوادث:

41 مورد(1موردریزش آوار،1 مورد سقوط از ارتفاع،4مورد آسانسور،10موردتصادفات، و 25  مورد سایر حوادث....)

از این تعداد حریق و حوادث 31 نفر مصدوم  و 2 نفر فوت گردیدند.

سایر موارد شامل:

1-برگزاری کلاس آموزشی حلقه صالحین با حضور بسیجیان فعال پایگاه بسیج امام رضا(ع) در ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

2-بازدید رایگان از دودکش های منازل مسکونی،صنعتی وتجاری شهرستان شهریار به تعداد 118 مورد

3-بازدید ومشاوره آب آتش نشانی در ساختمانهای جدیدالحداث به تعداد 30 مورد

4-شارژ کلیه خاموش کننده های استفاده شده در آموزش وعملیات

5-استقرار یکدستگاه خودرو اطفائی،عملیاتی در هر هفته روزهای جمعه با حداکثر امکانات در مصلی نماز جمعه شهریار

6-بازدید از ادارات شهریار و تهیه دستورالعمل ایمنی جهت رفع نواقص ایمنی


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوم دی ماه نودو دو ساعت 20:17 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری یک واحدمسکونی واقع در شهریار،شهرک کاروان،خیابان خرداد یازدهم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی  را به صدا درآورد و آتش نشانان باامکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و انباری یک واحدمسکونی در قسمت پشت بام به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوم آذر ماه نودو دو ساعت 18:54 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق پکیج در بالکن یک واحد مسکونی واقع در شهریار،شهرک مریم،خیابان شهدای گمنام،کوچه شاهد،کوچه یاسین گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و به علت بی احتیاطی و روشن نمودن چوب جهت تهیه زغال در مجاورت پکیج منجر به حریق پکیج و شکسته شدن شیشه درب بالکن گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf