آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:18 روز چهارشنبه چهاردهم تیر ماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،خیابان انقلاب،کوچه شیخلرگزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 701 کهنز و 101 مرکزی را با  امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی از قسمت آشپزخانه به علت بیش از حد قرار گرفتن شکر و آب بر روی اجاق گاز جهت درست نمودن شربت طعمه حریق شده و منجر به بروز آتش به یکدستگاه هود آشپزخانه و دودوگرفتگی واحد گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

4407

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:50 بامداد روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان ششم شرقی،خیابان خرسند گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 301 اندیشه و101 مرکزی را با چند دستگاه خودرو عملیاتی و امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی از قسمت حمام و اتاق خواب به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت به مقداری ازوسایل منزل و دودگرفتگی واحد گردیده بود که قسمتی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط ساکنین کنترل و با تلاش آتش نشانان حریق به طور کامل اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته وعلت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تحت بررسی می باشد.

4404

4405

4406

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:25 روز سه شنبه سیزدهم تیر ماه نودو شش  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع درشهریار،کردزار،خیابان امام خمینی(ره)،کوچه عباس زاده گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 201 امیریه،401 شهریار و 101 مرکزی را با  امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آشپزخانه یکباب منزل مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت به مقداری از وسایل موجود در آشپزخانه و دودگرفگی کلی ساختمان گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته وعلت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تحت بررسی می باشد.

4400

4401

4402

4403

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 02:51 روز سه شنبه سیزدهم تیر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،خیابان تعاون،کوچه ریحان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید حاشیه باغی توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت به چند اصله درخت گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

4398

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:36 بامدادروز سه شنبه سیزدهم تیرماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو ون واقع درشهریار،شهرک مریم،کوچه پائیزان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق که فاقد پلاک بوده به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی و همچین میزان خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

4399

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf