آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

بامداد امروز شنبه پنجم بهمن ماه نودودو ساعت 00:48 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه صافکاری و نقاشی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان طالقانی،روبروی خیابان چهارم غربی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب مغاز صافکاری و نقاشی که به علت اتصالی سیم برق طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشان اطفاء گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهارم بهمن ماه نود ودو ساعت 23:31 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار نشتی گاز یکدستگاه خودرو سمند واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،انتهای هشتم شرقی،نبش جایگاه CNG گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو سمند به علت خراب بودن شیلنگ ریگلاتور دچار نشتی گاز گردیده بود که با رعایت اصول ایمنی و بستن شیر اصلی گاز مورد بر طرف و به مالک خودرو اعلام گردید در اسرع وقت نسبت به رفع سیستم گاز خودرو در نمایندگی های مجاز اقدام گردد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهارم بهمن ماه نودو دو ساعت 19:18 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر واقع در شهریار،انتهای فاز یک اندیشه،روبروی شهرک رفاه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو شامل یکدستگاه پراید و یکدستگاه پژو به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن چهار نفر و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و خودروهای مذکور با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده شد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهارم بهمن ماه نودو دو ساعت 12:46 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه مکانیکی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،بلوار مدرس،نبش خیابان هفتم شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب مغازه مکانیکی به علت بی احتیاطی و رسیدن شعله اجاق گاز به مایعات قابل اشتعال طعمه حریق شده بود که منجر به سوختگی یک نفر از ناحیه دست وپا گردیده بود که ضمن اطفاء حریق فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهارم بهمن ماه نودو دو ساعت 10:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ترکیدگی لوله آب واقع در شهریار،چهار راه قائم(عج) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و به علت قرار گرفتن تیر برق بر روی خط لوله آب منجر به شکستگی لوله و تجمع آب گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و با هماهنگی آبفا شهریار محل رفع خطر گردید.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf