آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیستم دی ماه نود ودو ساعت 18:21 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار منجر به حریق ناشی از نشت گاز مایع(11کیلوئی)واقع در شهریار فاز یک اندیشه،خیابان اول شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و همزمان مسئولین عملیات و پیشگیری به همراه آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و شخصی در بالکن یکباب منزل مسکونی اقدام به شارژ سیلندر گاز مسافرتی از سیلندر گاز 11 کیلوئی نموده بود که به علت بی احتیاطی منجر به نشت گاز و انفجار  و آتش سوزی و شکسته شدن پنجره ها  و مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن امداد رسانی و اطفاء حریق فرد مصدوم  به بیمارستان انتقال داده شد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در ساعت 11:13 بیستم دی ماه نود دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه گازگرفتگی شهروندی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوازدهم غربی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و مسئولین عملیات و پیشگیری سازمان همزمان به محل حادثه اعزام شدند و مردی 30 ساله در اثر استنشاق گاز co ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی واستفاده غیر ایمن از دودکش بخاری منجر به گازگرفتگی و فوت جوانی سی ساله گردیده بود که جسد متوفی تحویل نیروی انتظامی گردید.


 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نوزدهم دی ماه نودو دو ساعت 15:03 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو واقع در شهریار،نبش میدان شهیدصیادشیرازی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پزو به علت نشت بنزین طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نوزدهم دی ماه نودو دو ساعت 13:20 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو ریو با عابر پیاده واقع در شهریار،بلوارنواب صفوی،بیست متری محسنی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو ریو به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یک عابر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن وی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نوزدهم دی ماه نود ودو ساعت 11:07 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط شخصی از ارتفاع واقع در شهریار،بلوار امام خمینی(ره)،خیابان آزادی سوم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و نجات گران با امکانات و تچهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و پیر مردی شصت و هفت ساله ار طبقه سوم یکباب ساختمان نیمه کاره به علت بی احتیاطی در هنگام استفاده از بالابر به داخل حیاط سقوط کرده که منجر به شکستگی سر و دست و پا نامبرده گردیده بود که پس از مایعنات اولیه توسط اورژانس حاضر در محل متاسفانه مرگ فرد تائید گردید.

 


 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf