آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه پانزدهم مهرماه نودویک ساعت 17:08 یکباب منزل مسکونی از قسمت آشپزخانه به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار حریق اطفاء واز گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.

لازم بذکر است در این آتش سوزی به چرخ گوشت،سرخ کن،آبگرمکن،کابینت ها،یک قالیچه دومتری،مقداری ظروف و دودگرفتگی کامل واحد خسارت وارد گردید.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تحت بررسی می باشد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه چهاردهم مهر ماه نودویک ساعت 20:43 یکباب مغازه نانوائی در اندیشه به علت حرارت بیش از حد فر طعمه حریق شده بود  که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار حریق اطفاء واز افزایش خسارت به نانوائی جلوگیری بعمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه سیزدهم مهر ماه نودویک ساعت 15:42 حاشیه باغی در شهریار توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار حریق اطفاء واز گسترش آتش به باغ جلوگیری بعمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه دوازدهم مهرماه نودویک ساعت 13:56 دو دستگاه خودرو پراید و روآ به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی ورانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم ومحبوس شدن پنج نفر گردیده بود که با حضور نیروهای امداد ونجات آتش نشانی شهریار ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین افراد گرفتار شده از  داخل خودروها خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده وخودروهای مذکور با جرثقیل به پارکینگ هدایت گردیدند.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:


از ساعت 11:54 یازدهم مهر ماه نودویک تا ساعت 01:20 بامداد دوازدهم مهر ماه نودویک 9 مورد حریق وحوادث در نقاط مختلف شهر به شرح ذیل به وقوع پیوست که باتلاش نیروهای عملیاتی وامداد ونجات آتش نشانی شهریار ضمن اطفاء حریق وامداد رسانی از گسترش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

1-سقوط از ارتفاع 3 متری در شهریار،شهرک تیسفون،خیابان 11غربی

در مورخه یازدهم مهر ماه نودویک ساعت 11:54 خانمی حدودا 70 ساله از ارتفاع 3متری ساختمان به قسمت نورگیر سقوط کرده بود که خوشبختانه آسیبی به وی نرسید.

2-حادثه انگشتر

در مورخه یازدهم مهر ماه نودویک ساعت 12:45 شخصی با مراجعه حضوری به ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست چپ وی گیر کرده ومتورم شده بود توسط نیروهای امداد ونجات آتش نشانی شهریار با برش انگشتر از دست فرد خارج گردید.

3-حریق ضایعات لاستیک در جاده شهریار-رباط کریم،روبروی حصار زیرک

در مورخه یازدهم مهر ماه نودویک ساعت 14:00 مقداری ضایعات لاستیک درمجاورت مغازه تعویض روغنی توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار حریق اطفاء واز گسترش آتش به مغازه جلوگیری بعمل آمد.

4-سقوط شخصی از ارتفاع 4 متری ساختمان نیمه کاره برج میلاد در شهریار،بلوار شهداء

در مورخه یازدهم مهر ماه نودویک ساعت 14:23 کارگر ساختمان نیمه کاره برج میلاد از ارتفاع 4 متری به پائین سقوط و به شدت مصدوم گردیده بود که با حضور نیروهای امداد ونجات آتش نشانی شهریار ضمن مداوای اولیه فرد مصدوم باهمکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

5-حریق خودرو پژو405 در امیریه،خیابان امام خمینی(ره)،نرسیده به میدان وحدت،نبش خیابان سرور شهیدان

در مورخه یازدهم مهر ماه نودویک ساعت 15:34  خودرو پژو بعلت عدم رعایت اصول ایمنی در زمان سوختگیری گاز LPG طعمه حریق شده و منجر به مصدوم شدن دونفر گردیده بود که با حضور نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار افراد مصدوم جهت مداوا به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

6-حریق ضایعات در شهریار،خیابان ولیعصر،کوچه خیام

در مورخه یازدهم مهر ماه نودویک ساعت 16:06 مقداری ضایعات در داخل یک چهاردیواری توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء گردید.

7-حریق انباری منزل مسکونی در شهریار،کیومرثیه،کوچه شهید احمد رهگذر

در مورخه یازدهم مهر ماه نودویک ساعت 17:10 انباری یکباب منزل مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که توسط نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء گردید.

لازم بذکر است در این آتش سوزی به تعدادی لاستیک خودرو ودودگرفتگی انباری خسارت وارد گردید.

8-حریق آشپزخانه منزل مسکونی در امیریه،خیابان پانزده متری شهداء،کوچه ارشاد4

در مورخه یازدهم مهر ماه نودویک ساعت 23:16 آشپزخانه یکباب منزل مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که توسط نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء گردید.

در این آتش سوزی به وسایل ذیل خسارت وارد گردید.

ماشین لباسشوئی،یخچال،اجاق گاز،کابینت،آبگرمکن،روفرشی .و دودگرفتگی منزل

9-حریق علف های خشک وهرز در شهریار،عباس آباد،خیابان شهید طباطبائی،جنب استخرکلهر

در مورخه دوازدهم مهر ماه نودویک ساعت 01:20 بامداد مقداری علف های خشک وهرز در محوطه ای توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء گردید.

 

عکس بند 2:

 

عکس بند 3:

 

عکس بند4:

 

عکس بند 6:

 

عکس بند 7:

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf