آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مهندس درخشان نسب سرپرست محترم شهرداری شهریارآتش نشانان را خادمان همیشه آماده دانست و اذعان داشت: خادمان همیشه آماده در حوزه آتش نشانی آن ایثارگرانی هستند که ایمنی، امنیت و آرامش جامعه امروزی مدیون زحمات بی منت آن هاست.

به همین منظور مهندس درخشان نسب سرپرست محترم شهرداری شهریار به همراه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر شهریار در روز آتش نشان به دیدار کارمندان آتش نشانی شهریار رفتند.

شهردار شهریار ضمن تبریک هفتم مهر به ایثارگران عرصه آتش نشانی اظهار داشت: آتش نشانان با هدف نجات جان و مال انسان ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.

6503

6504

 

احمد کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار  با صدور پيامی هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ايمنی را به جامعه آتش نشانان سراسر كشور تبريك گفت.

1614

متن پيام به شرح زير است:

"هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ايمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترويجگران فرهنگ ايمنی و پيشگيری از حوادث و سوانح در سطح كشور می باشد.

همگان می دانيم يادآوری اين روز بزرگ، به پاسداشت حماسه آفرينی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان ميهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس بوده است. غيور مردانی كه با اخلاص و احساس مسئوليت، به امر خطير خدمت رسانی به آسيب ديدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرين ديگری از ايثار و جوانمردی را در دفتر اين مرزوبوم ثبت كردند.

امروزه برما ثابت شده است، كه اين حميت و از جان گذشتن هم اكنون نيز درتمامی بدنه سازمانها و واحدهای آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداريها  جاری و ساری است و شما عزيزان پيرو و رهرو همكاران فقيد و حماسه ساز خود هستيد.

امروزه با ارتقاء سطح شاخصهای كيفيت زندگی شهری و روستايی، انتظار می رود آتش نشانان علاوه بر حضور در صف اول خدمت رسانی به آسيب ديدگان در شهرها و روستاها، در هنگام وقوع حوادث و سوانح غيرمترقبه نيز درخط مقدم امداد و نجات به آسيب ديدگان نيز قرارگيرند.

در پايان اينجانب ضمن تقدير و تشكر از خدمات شبانه روزی كليه آتش نشانان خدوم و زحمتكش كشور، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ايمني را صميمانه به اين عزيزان تبريك و تهنيت عرض می نمايم و آرزوی توفيق و سلامتی را برای كليه آتش نشانان فداكار كشور و همکارانم در مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار را از خداوند متعال خواستارم."

 

احمد کریمی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و

خدمات ایمنی شهرداری شهریار

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:50 صبح روز دوشنبه دهم مهرماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه موتور سیکیلت واقع در شهریار،ابتدای سه راهی اندیشه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه موتور سیکیلت به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن اطفاء حریق فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مرکز درمانی انتقال داده شد.

6502

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

طبق سنوات گذشته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار اقدام به توزیع 2000 لیتر شیر و شربت در شب تاسوعا در بین عزاداران حسینی در جلوی درب ورودی شهرداری شهریار  نموده است.

6500

6501

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:48 روز یکشنبه نهم مهرماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار نقص فنی جک خودروبر و محبوس شدن یکدستگاه خودرو پراید با دو سرنشین در طبقه منفی یک واقع در شهریار،ابتدای فاز یک اندیشه گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 301 اندیشه را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق جک خودروبر  سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع جریان برق نسبت به رها سازی افراد و خودرو مذکور اقدام نمودند.

6498

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:34 روز یکشنبه نهم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گیر کردن یک دستگاه خودرو پژو 206 در کابین آسانسور خودرو بر واقع در شهریار،میدان معلم،خیابان ستایش،کوچه سرشار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 206 که در حال خارج شدن از کابین آسانسور خودرو بر به داخل پارکینگ بود به علت نقص فنی،کابین آسانسور پائین تر از کف پارکینگ قرار گرفته و منجر به گیر کردن خودرو فوق گردیده بود که با تلاش آتش نشانان و با رعایت نکات ایمنی و قطع جریان برق خودرو پژو 206 از محل مذکور خارج و به داخل پارکینگ انتقال داده شد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 06:12 صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف یکدستگاه خودرو پراید واقع درشهریارتقاطع غیر همسطح سپاه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و منجر به مصدوم شدن چهار نفر از سرنشینان خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شدند.

3322

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:14 روز شنبه هشتم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک قطعه باغ خشک شده واقع در شهریار،بلوار امیر کبیر گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 701 کهنز را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قطعه باغ  خشک شده توسط افرادی ناشناس  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

6490

6491

6492

6493

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:07 روز پنجشنبه ششم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آلونک در محوطه سبزی کاری واقع درشهریار،دینارآباد،جنب خیابان فردوسی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 501 رزکان را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آلونکی چوبی در داخل محوطه سبزی کاری به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده  بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

6499

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf