آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:26 روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کارگاه چوب واقع در شهریار،بلوار شهید شیخی،پائین تر از تالار ایران گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل  راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کارگاه فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

6474

6475

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:29  روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش کف پارکینگ یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،بلوار انقلاب،کوچه شهید عسکری گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کف پارکینگ یک مجتع مسکونی نشست کرده و منجر به ریزش دهانه چاه، ایجاد حفره عمیق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوارخطر  و اخطار توصیه های لازم به ساکنین مجتمع مبنی بر هماهنگی سریع با مهندس ناظر  در این زمینه صورت پذیرفت.

6472

6473

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:30 صبح روز چهارشنبه بیست و نهم شهریورماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع درجاده کرج به طرف شهریار،بعد از پمپ بنزین گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل پژو 206 و کامیون ده تن به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم و محبوس شدن سه نفر از سرنشینان خودرو های فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری افراد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریاربه بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

3322

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:12 روز سه شنبه بیست و هشتم شهریورماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تجمع مقداری زنبور در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان ششم غربی،کوچه پدر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید تعداد کثیری زنبور در شیار موجود در دیوار اتاق پذیرائی یک واحد مسکونی که از قسمت درز انقطاع اقدام به لانه گذاری نموده بودند و موجب سلب آسایش ساکنین گردیده بود که در این عملیات آتش نشانان نسبت به جمع آوری کندو فوق اقدام نمودند.

6470

6469

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

همزمان با آغاز شروع سال تحصیلی جدید و به جهت تامین ایمنی و آسایش دانش آموزان عزیز،طرح تهیه شناسنامه ایمنی کلیه مدارس تحت حوزه خدماتی شهرداری شهریار در تمامی مقاطع تحصیلی توسط کارشناسان حوزه پیشگیری سازمان آتش نشانی در حال اجرا می باشد.

تاکنون بیش از 100 باب مدرسه بازدید و دستور العمل ایمنی و نکات لازم به متصدیان مدارس جهت رفع نقص ابلاغ گردیده است.

1336

1331

1333

1334

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

همزمان با فرارسیدن ماه محرم کارشناسان حوزه پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار به جهت حفظ ایمنی عزاداران حسینی از مجموع 54 باب مسجدوتکایا برپاکننده عزای امام حسین(ع)بازدید و نسبت به ارائه نکات ایمنی به متصدیان امر و بررسی وضعیت ادوات و تجهیزات آتش نشانی موجود در این اماکن اقدام نمودند.

در این طرح خاموش کننده های موجود در مساجد ،حسینیه ها و تکایای سطح شهر توسط سازمان آتش نشانی شهریار بصورت رایگان شارژ و کمبود تجهیزات اطفائی این اماکن با تزریق امانی خاموش کننده جبران خواهد شد.

3060

3062

3061

3059

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:42 روز دوشنبه بیست و هفتم شهریور ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع درشهریار،ابتدای خیابان ولیعصر(عج)گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل  کنترل و آتش نشانان ضمن اطفاء کامل وایمن سازی محل توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکورارائه نمودند.

6468

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:35 روز دوشنبه بیست و هفتم شهریور ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط شخصی داخل ملک گودبرداری واقع در شهریار،شهرک صدف،خیابان بیات شمالی،نبش کوچه آذر گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید جوانی حدودا 17ساله در اثر سقوط به ملک گودبرداری شده  بشدت مصدوم گردید که با سرعت عمل آتش نشانان ضمن انتقال فرد به خارج از ملک گودبرداری شده شخص مذکور جهت ادامه درمان با همکاری اورزانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

3322

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:01 عصر روز یکشنبه بیست و ششم شهریور ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق بالکن یک واحد مسکونی واقع درشهریار،عباس آباد،کوچه زکیه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید بالکن یک واحد مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده  که قسمتی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط مالک ملک مذکورکنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل توصیه های لازم را به افراد حاضر در محل ارائه نمودند.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

6465

6466

6467

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf